Публічний договір надання послуг допоміжної освіти із вивчення мов
Цей Договір (оферта), адресований фізичним особам, які своїми діями виявили намір приєднатися до цього Договору (надалі – «Замовник»). Договір є офіційною публічною пропозицією Товариства з обмеженою відповідальністю «Англійська група», код ЄДРПОУ 40365383 (надалі – «Надавач послуг») від імені та в інтересах якої можуть діяти фізичні особи – підприємці, відповідно до ст. 633 Цивільного кодексу України та статуту товариства на наступних умовах:
1. Загальні положення:1.1. Цей договір про надання послуг (надалі – «Договір») є публічним, містить усі істотні умови і визначає умови та правила надання послуг Замовнику, та укладається на невизначений строк. Умови даного договору є однаковими для всіх, беззастережне прийняття умов якого (замовлення послуг та/або вчинення інших підтверджуючих дій) вважається акцептом даного договору замовником та засвідчує факт його укладення.1.2. Умови договору визначаються Надавачем послуг самостійно та у відповідності до чинного законодавства України. Договір та/або його окремі положення можуть бути змінені Надавачем послуг з обов’язковим повідомленням про це Замовника, шляхом опублікування на сайті надавача відповідних змін. Продовження замовлення послуги свідчить про згоду Замовника з внесеними до договору змін.1.3. Послуги надаються Товариством з обмеженою відповідальністю «Англійська група», код ЄДРПОУ 40365383, та/або іншими товариствами з обмеженою відповідальністю чи/та фізичними особами - підприємцями, фізичними особами, які діють по наявним з Надавачем послуг договорам.1.4. Чинна редакція Договору (оферти) завжди розміщена на офіційному веб-сайті Надавача послуг https://english.net.ua для ознайомлення Замовника послуг до моменту здійснення ним акцепту умов Договору.1.5. Приймаючи умови даного Договору, Замовник підтверджує, що:1.5.1. На момент отримання послуг він/вона володіє правоздатністю та дієздатністю, а також усіма правами і повноваженнями, достатніми для укладення та виконання Договору;1.5.2. Інформація, що надається під час замовлення послуг, є правильною та актуальною;1.5.3. Надана контактна інформація може бути використана Надавачем послуг з метою повідомлення про зміни у роботі, акційні пропозиції чи надання іншої інформації, пов’язаної з діяльністю Надавача послуг;1.6. Укладення цього Договору здійснюється шляхом вчинення дій, зазначених в пункті 1.7 Договору.1.7. Для акцепту Договору Замовник/Отримувач послуг здійснює наступні дії:1.7.1. Ознайомлюється на веб ресурсі https://english.net.ua з умовами курсу та наявними програмами Надавача послуг;1.7.2. Здійснює на веб-ресурсі https://english.net.ua ознайомлення з текстом Договору та наявними Додатками, які регулюють відносини між Сторонами у відповідності до обраного Замовником курсу або програми;1.7.3. Ознайомлюється з умовами та реквізитами щодо оплати Надавача послуг;1.7.4. Подає заявку (замовлення послуг) та/або фактично отримує послуги (в тому числі пробні заняття) та/або здійснює оплату послуг у відповідності до обраного курсу, програми, обраної групи навчання.1.8. Вчинення Замовником/Отримувачем послуг дій передбачених пунктом 1.7.4 Договору є підтвердженням повного та беззаперечного Акцепту з його боку Договору, ознайомлення та згоди з умовами даного Договору. Замовник/Отримувач послуг шляхом Акцепту даного Договору також підтверджує, що надає Надавачу послуг безвідкличну, безоплатну та безстрокову згоду на використання фото- та відеоматеріалів, створених у процесі надання послуг, на яких може бути зображений Замовник/Отримувач послуг. Таке використання може здійснюватися Надавачем послуг у рекламних, інформаційних та презентаційних цілях у будь-яких засобах масової інформації та на будь-яких носіях без необхідності додаткового погодження із Замовником/Отримувачем послуг та без виплати йому будь-якої винагороди.
2. Визначення термінів та понять:2.1. Акцепт – повне та беззаперечне прийняття Замовником/Отримувачем послуг умов даного Договору шляхом подання заявки (замовлення послуг) та/або фактичного отримання послуг (в тому числі пробних занять) та/або здійснення оплати послуг Надавачу послуг.2.2. Надавач послуг – ТОВ «Англійська група», товариства з обмеженою відповідальністю, фізичні особи - підприємці, фізичні особи, які діють на підставі наявних з Надавачем послуг договорів.2.3. Замовник послуг – фізична особа, що досягла 18-річного віку, яка має повну цивільну дієздатність, ознайомлена з умовами цього Договору, зробила акцепт його умов, і яка є Отримувачем освітніх послуг особисто, або є батьком, матір’ю, законним представником Отримувача послуг, який буде отримувати освітні послуги відповідно до обраного ним переліку послуг.2.4. Отримувач послуг – фізична особа будь-якого віку та статі (діти, підлітки), для задоволення потреб яких Надавачем надаються освітні послуги.2.5. Сторони – спільне найменування Замовника і Надавача послуг при одночасному їх згадуванні у даному Договорі.
3. Предмет договору:3.1. Надання послуг допоміжної освіти, пов’язаних з підвищенням рівня володіння англійською мовою або інших мов, в порядку та на умовах визначених цим Договором.
4. Характеристика послуг:4.1. Згідно з цим Договором, ТОВ «Англійська група» та її офіційні представники надають Замовнику/Отримувачу наступні освітні послуги: групові або індивідуальні, у тому числі онлайн/офлайн заняття з англійської мови або інших мов за наявною програмою.4.2. Замовник обирає курс, форму навчання, розклад та навчається за запропонованим Надавачем послуг графіком занять.4.3. Обрання курсів та форми навчання можливо на веб-ресурсі (подача заявки) https://english.net.ua або за допомогою адміністраторів Надавача послуг. Факт обрання курсу підтверджується SMS-повідомленням (на електронну адресу чи у вигляді повідомлення на мобільний номер телефону у будь-якому месенджері (Telegram, WhatsApp, Viber, Messenger, тощо)), що надсилається Надавачем послуг на номер мобільного телефону Замовника послуг або його представників, які ним були зазначені під час замовлення послуг.4.4. Початком навчання є перше заняття за розкладом згідно обраного графіку навчання або дата приєднання до груп, що вже розпочали навчання, а закінченням – останнє заняття за розкладом груп.4.5. Кількість занять визначається розкладом обраного курсу (курсів). Розклад та графік надається адміністраторами Надавача послуг.4.6. Заняття проходять двічі на тиждень (1 заняття- 60/45 хв) - 8 занять протягом одного календарного місяця або згідно іншого затвердженого Надавачем послуг графіку індивідуальних чи групових занять.4.7. Послуга надається у формах: офлайн або онлайн (веб-ресурс zoom).
5. Права та обов’язки Сторін:5.1. Обов’язки Надавача послуг:5.1.1. Надавач послуг зобов’язується надати якісно та у повному обсязі освітні послуги, пов’язані з підвищенням рівня володіння англійською або іншими мовами, в порядку та на умовах, визначених цим Договором.5.1.2. Надавач послуг не гарантує досягнення Замовником/Отримувачем послуг конкретного результату (наприклад, складання іспиту чи отримання певного рівня знань), оскільки це залежить від особистої активності та старанності Отримувача послуг.5.2. Права Надавача послуг:5.2.1. Надавач послуг має право не переводити Замовника/Отримувача на наступний рівень, якщо рівень його знань не відповідає вимогам навчальної Програми.5.2.2. Надавач послуг розподіляє Замовника/Отримувача послуг у навчальну групу, яка відповідає його віку та рівню знань або індивідуально відповідно до обраної програми.5.2.3. Надавач послуг має право оптимізувати розклад Замовника/Отримувача послуг і об’єднувати групи. Такі об’єднання можливі лише в межах відповідного навчального рівня та віку.5.2.4. У випадку хвороби, відрядження, виїзду за кордон викладача, Надавач послуг має право здійснити заміну такого викладача без повідомлення чи погодження із Замовником/Отримувачем послуг. Заміна викладача не впливає на навчальну програму або якість навчального процесу.5.2.5. Надавач послуг має право переносити заняття на інший час та/або дату у будь-яких випадках, коли це необхідно для належного виконання ним своїх зобов’язань або з інших об’єктивних причин. Надавач послуг повідомляє Замовника або Отримувача послуг про перенесення заняття у розумний строк, з урахуванням конкретних обставин, у тому числі може зробити таке повідомлення у день проведення заняття. Повідомлення здійснюється будь-яким доступним засобом комунікації (телефон, SMS, месенджер (Telegram, WhatsApp, Viber, Messenger), електронна пошта тощо). Перенесення заняття не є зміною умов Договору та вважається належним виконанням зобов’язань Надавача послуг. Замовник/Отримувач послуг погоджується, що таке перенесення не є підставою для відмови від Договору, зменшення вартості послуг чи пред’явлення претензій до Надавача послуг.5.2.6. Надавач послуг має право використовувати у своїх рекламних цілях фото та відеоматеріали за участю учасників навчального процесу, на яких є зображення (фото або відео) Замовника/Отримувача послуг без додаткового погодження із Замовником/Отримувачем послуг та без сплати винагороди.5.2.7. Надавач послуг має право самостійно визначати настання будь-яких обставин, що унеможливлюють або ускладнюють проведення занять у звичайному (очному) режимі, та на власний розсуд приймати рішення про переведення освітнього процесу у онлайн (дистанційний) формат (як частково так і повністю). До таких обставин можуть належати, зокрема: погіршення епідеміологічної, техногенної чи екологічної ситуації, запровадження воєнного стану, виникнення надзвичайних ситуацій будь-якого характеру, а також відсутність викладача або неможливість його фізичної присутності на занятті з будь-яких причин. Заняття у дистанційному форматі проводяться із використанням програмного забезпечення для відеозв’язку визначеного Надавачем послуг самостійно (зокрема Zoom або інші аналоги) та визнаються належним виконанням Надавачем послуг своїх зобов’язань за цим Договором. Надавач послуг здійснює повідомлення Замовника/Отримувача послуг про переведення занять у дистанційний формат у розумний строк, виходячи з конкретних обставин, але не менше ніж за дві години, і таке повідомлення може бути зроблене будь-яким доступним засобом комунікації (телефон, SMS, месенджер (Telegram, WhatsApp, Viber, Messenger), електронна пошта тощо). Замовник/Отримувач послуг підтверджує, що переведення занять у дистанційний формат не є зміною умов Договору, не впливає на обсяг та якість наданих послуг, не є підставою для зменшення вартості послуг, відмови від Договору чи пред’явлення претензій до Надавача послуг.5.2.8. Надавач послуг має право не допускати Замовника/Отримувача послуг до участі у заняттях у таких випадках:а) наявність у Замовника/Отримувача послуг ознак простудного, вірусного чи іншого захворювання;б) наявність ознак перебування Замовника/Отримувача послуг у стані алкогольного, наркотичного чи токсичного сп’яніння;в) якщо Замовник/Отримувач послуг проявляє неповагу, агресивну чи некоректну поведінку стосовно інших учасників групи (інших отримувачів послуг), співробітників Надавача послуг або його викладачів, адміністраторів, персоналу;г) невнесення вчасно (за 24 год.) Замовником/Отримувачем послуг оплати за навчання.У випадку виявлення будь-якого з перелічених вище порушень Надавач послуг має право:- відмовити Замовнику/Отримувачу послуг у доступі до конкретного заняття, при цьому таке заняття вважається таким, що відбулося, та підлягає оплаті у повному обсязі;- у разі повторного або грубого порушення – в односторонньому порядку розірвати цей договір, повідомивши про це Замовника/Отримувача послуг будь-яким доступним засобом комунікації (телефон, SMS, месенджер (Telegram, WhatsApp, Viber, Messenger), електронна пошта тощо).У такому випадку кошти, сплачені за навчання, поверненню не підлягають, а невиконані зобов’язання Надавача послуг вважаються належно виконаними та припиненими з моменту розірвання договору.5.2.9. Надавач послуг має право достроково та в односторонньому порядку розірвати цей Договір і відмовити Замовнику/Отримувачу послуг у подальшому наданні освітніх послуг у таких випадках:- невиконання або порушення Замовником/Отримувачем послуг будь-яких умов цього Договору;- вчинення дій, які заважають навчальному процесу інших учнів (інших отримувачів послуг), роботі викладачів, співробітників Надавача послуг або порушують загальноприйняті норми поведінки (зокрема, але не виключно: підвищення голосу щодо інших осіб, підбурювання на агресивні дії, незаконне заволодіння або псування майна Надавача послуг чи третіх осіб, порушують соціально прийнятні норми поведінки, тощо);- використання під час занять ненормативної лексики (усної чи письмової), демонстрація непристойних жестів, трансляція на екран або надсилання в загальний чат фото- чи відеоматеріалів, які можуть образити, психологічно травмувати чи принизити інших учасників навчального процесу, або носять расистський, шовіністичний чи релігійно-образливий характер;- надання Замовником чи Отримувачем послуг недостовірної або неповної інформації щодо фізичного чи психічного стану здоров’я Отримувача послуг, особливостей його поведінки у соціумі, а також у разі систематичного прояву поведінки, яка може негативно вплинути на фізичний або психічний стан інших учасників навчального процесу.5.2.10. Надавач послуг не несе відповідальності за Отримувача послуг до початку та після закінчення занять, а також поза межами навчального класу, де проводиться заняття.5.2.11. Надавач послуг не несе відповідальність за збереження особистих речей Отримувача послуг.5.3. Обов’язки Отримувача, Замовника послуг:5.3.1. Вносити 100% передоплату за Послуги, що надаються Надавачем послуг за 24 години до початку кожного заняття (послуги) або відповідну кількість занять узгоджену з Надавачем послуг.5.3.2. Дотримуватись та забезпечувати дотримання правил поведінки під час отримання послуг.5.3.3. Повідомити Надавача послуг про особливості здоров’я Отримувача послуг. Замовник послуг зобов’язаний надати повну та достовірну інформацію щодо фізичного чи психічного стану здоров’я Отримувача послуг та його особливостей поведінки у соціумі.5.3.4. Сприяти належному виконанню Отримувачем послуг освітньої програми, наданої Надавачем послуг, з метою забезпечення якісного засвоєння знань та досягнення визначених результатів навчання.5.3.5. Дотримуватись встановленого Надавачем послуг графіку навчання та умов Договору.5.3.6. Усі пропущені заняття Замовником/Отримувачем послуг вважаються проведеними та підлягають оплаті Надавачу послуг в розмірі 100% їхньої вартості незалежно від причин відсутності Отримувача (у тому числі хвороби, форс-мажорних обставин, технічних проблем чи будь-яких інших підстав). У разі пропуску заняття сплачені кошти зараховуються як компенсація (штрафна санкція) за неможливість повторної організації (в тому числі індивідуального) навчального процесу. Замовник/Отримувач послуг зобов’язаний завчасно, але не пізніше ніж за 24 (двадцять чотири) години до початку заняття повідомити Надавача послуг про свою відсутність. Надання такого повідомлення не звільняє від оплати та не створює для Отримувача послуг права на відпрацювання пропущеного заняття. Надавач послуг на власний розсуд, може запропонувати Отримувачу послуг можливість відвідати інше заняття в межах існуючого розкладу та груп, якщо є технічна та організаційна можливість. Таке відпрацювання є виключно бонусом, наданим з доброї волі Надавача послуг, і не є обов’язком чи гарантією. Відмова Отримувача послуг від запропонованого варіанту або неможливість його реалізації не тягне за собою повернення коштів чи перерахунку вартості послуг.5.3.7. У разі одностороннього припинення Договору з ініціативи Замовника, у тому числі, але не обмежуючись у зв’язку з будь-яким порушенням умов цього Договору з боку Замовника/Отримувача послуг, або коли вже сформована група для навчання (отримання послуг), усі сплачені Замовником кошти за освітні послуги є такими, що не підлягають поверненню, а також зараховуються Надавачем послуг як штрафна санкція за дострокове припинення зобов’язань. Факт невикористання або часткового використання Замовником сплачених послуг не є підставою для повернення коштів чи їхнього перерахунку.5.3.8. Своєчасно надавати Надавачу послуг повну та достовірну інформацію, що стосується особливостей фізичного та психологічного стану Отримувача послуг, а також повідомляти про хронічні захворювання, алергії, вірусні та інші інфекції у Отримувача послуг.5.3.9. Повідомити Надавача послуг про зміну контактних даних та телефонів Замовника/Отримувача послуг.5.3.10. Шанобливо та з повагою відноситись до інших членів групи (інших отримувачів послуг), вчителя, адміністраторів, співробітників Надавача послуг.5.3.11. Забезпечити до Надавача послуг явку Отримувача послуг для надання освітніх послуг.5.4. Права Отримувача, Замовника послуг:5.4.1. Отримувати від Надавача послуг інформацію з питань організації та забезпечення належного виконання послуг.5.4.2. Отримувати Замовником інформацію про проведену освітню роботу з Отримувачем послуг, відповідні рекомендації щодо поліпшення знань.5.4.3. Отримувач послуг має право відвідувати додаткові розмовні та профільні курси, програми за додаткову оплату або безкоштовно, за умови попередньої реєстрації у Надавача послуг.5.4.4. Замовник послуг має право протягом навчального процесу змінювати формат навчання з аудиторних занять на дистанційні і навпаки, повідомивши про це Надавача послуг завчасно, але не пізніше як за 3 (три) робочих дня до заняття. Перехід може здійснюватися виключно між групами однакового навчального рівня при умові наявності вільних місць в обраній групі. Повернення у вихідну групу аналогічно можливе при наявності вільних місць в такій групі. Надавач послуг не гарантує збереження місця в групі за Отримувачем послуг в разі зміни навчальної групи.
6. Порядок розрахунків:6.1. Оплата здійснюється Замовником не пізніше ніж за 24 години до моменту початку першого заняття, кожного місяця.6.2. Загальна вартість послуг визначається від обраного курсу навчання, програми.6.3. Договір вступає в силу тільки після повної передоплати за місяць навчання.6.4. Друковані навчальні матеріали входять у вартість навчання.6.5. Факт оплати послуг підтверджується надходженням коштів на банківський рахунок Надавача послуг, вказаний в даному Договорі. В разі необхідності в якості доказу оплати послуг Замовником послуг додатково може бути надано докази надсилання або пред’явлення банківського документу, що підтверджує оплату та сплачену суму на банківський рахунок Надавача послуг, вказаний в даному Договорі.6.6. У випадку пропуску занять Замовником/Отримувачем послуг чи неможливості їх відвідувати, кошти Надавачем послуг не повертаються, перерахунок вартості таких послуг на користь Замовника/Отримувача послуг не проводиться.6.7. У державні та святкові дні заняття Надавач послуг може не проводити та не переносити, про що Надавач послуг повідомляє Замовника/Отримувача послуг завчасно, але не менше ніж за 2 (дві) години до початку заняття, будь-яким доступним засобом комунікації (телефон, SMS, месенджер (Telegram, WhatsApp, Viber, Messenger), електронна пошта, повідомлення на сайті https://english.net.ua тощо).6.8. Відсутність оплати за послуги із затримкою більше, ніж на 3 (три) доби відносно планового платежу призведе до автоматичного припинення доступу до навчання Замовника/Отримувача послуг. Доступ буде відновлено лише у день погашення заборгованості і отримання оплати Надавачем послуг на банківський рахунок Надавача послуг на умовах даного Договору.
7. Відповідальність Сторін:7.1. У разі невиконання або неналежного виконання своїх обов’язків по Договору, Сторони несуть відповідальність з урахуванням умов цього Договору.7.2. Замовник/Отримувач послуг зобов’язується вказувати достовірні дані Надавачу послуг при реєстрації.7.3. Надавач послуг не несе відповідальності за недостовірні та неповні дані, що надані Замовником/Отримувачем послуг.7.4. Надавач послуг звільняється від відповідальності за повне або часткове невиконання зобов’язань, передбачених цим Договором, якщо таке невиконання стало наслідком дії обставин непереборної сили (в тому числі форс-мажору), а саме: стихійних лих, пожеж, повеней, воєнних дій, страйків, рішень органів державної влади чи місцевого самоврядування, епідемій, карантинних обмежень, збоїв у роботі телекомунікаційних мереж, тривалих відключень електроенергії, а також інших подій, що об’єктивно унеможливлюють виконання зобов’язань за Договором. Під обставинами непереборної сили треба розуміти обставини, що виникли протягом терміну дії цього Договору в результаті непередбачених та невідворотних Сторонами подій. Також, Надавач послуг звільняється від відповідальності за повне або часткове невиконання зобов’язань, передбачених цим Договором, якщо на загальнодержавному чи місцевому рівні приймається рішення щодо закриття чи обмеження доступу до навчальних закладів та/або графіку їх роботи. У цих випадках термін виконання Сторонами зобов’язань за Договором відсувається відповідно до часу, протягом якого діють такі обставини та їх наслідки.7.4.1. Сторони свідомі того, що Договір укладено під час повномасштабної збройної агресії російської федерації, і не вважатимуть для цілей цього Договору сам факт такої агресії на території України як обставину непереборної дії. Разом із цим, Сторони погоджуються, що до обставин форс-мажору відноситься ситуація, коли відстань від лінії бойового зіткнення до місцезнаходження Надавача послуг або місця де проходять очні (офлайн) заняття, становить 50 (п’ятдесят) кілометрів або менше. Така відстань визначається за офіційними картографічними джерелами, що відображають актуальну лінію бойового зіткнення, зокрема за даними Інституту дослідження війни (ISW) або Генерального штабу Збройних Сил України або даними ресурсу DeepStateMap.Live (https://deepstatemap.live/). У такому випадку не потребується окреме повідомлення Сторін один одного і така обставина автоматично вважається форс-мажорною з моменту виникнення відповідного факту та не потребує отримання довідки від Торгово-промислової палати України.7.5. При настанні зазначених обставин, зокрема обставин, що перешкоджають проведенню навчального процесу в усіх філіях або у одній конкретній філії Надавача послуг, або в певній навчальній групі/групах, тоді Надавач послуг має право:- переносити заняття на інший час, дату та/або змінити місце проведення занять;- змінювати формат проведення занять на дистанційний (онлайн) у будь-якій групі чи філії;- застосовувати для таких занять правила та умови, передбачені для дистанційного курсу.Такі зміни не є зміною істотних умов Договору та не надають Замовнику/Отримувачу послуг права вимагати повернення коштів чи розірвання Договору.7.6. Сторона, для якої створилися умови, за яких неможливе виконання зобов’язань за Договором внаслідок обставин непереборної сили, повинна сповістити іншу Сторону про настання цих обставини без жодних зволікань, не пізніше 10 (десяти) днів з дати їх виникнення. Надавач послуг залишає за собою право обрати спосіб для сповіщення Замовника послуг про настання цих обставин (електронна пошта, телефон, SMS, месенджер (Telegram, WhatsApp, Viber, Messenger), повідомлення на сайті https://english.net.ua тощо). Повідомлення повинне містити інформацію про оновлений розклад та формат проведення занять, а також інструкцію щодо переходу на дистанційне навчання.7.7. Належним доказом існування форс-мажорних обставин є офіційне повідомлення державних органів, представників влади, публікації у ЗМІ, довідка торгово-промислової палати України або інші офіційні документи, що підтверджують факт настання таких обставин.7.8. Виникнення зазначених обставин не є підставою для відмови Замовника від виконання своїх фінансових зобов’язань за Договором, у тому числі від оплати вже наданих послуг або здійснення чергових платежів та/або не є підставою для вимог Замовника послуг щодо повернення сплачених коштів та/або не звільняє Надавача послуг від обов’язку надати послуги в обсязі, відповідному до оплати, після усунення дії таких обставин або в альтернативному форматі (онлайн, зміна графіку, об’єднання груп), і таке виконання вважається належним. Сплачені кошти не підлягають поверненню, а їх перерахунок не здійснюється.7.9. У разі пошкодження чи знищення обладнання, навчальних матеріалів або майна Надавача послуг з вини Замовника/Отримувача послуг, останній зобов’язаний відшкодувати Надавачу завдані збитки в повному обсязі.
8. Права інтелектуальної власності:8.1. З урахуванням положень цього Договору, Цивільного кодексу України, Законів України «Про авторське право та суміжні права», «Про інформацію», Сторони домовилися, що: - усі навчальні матеріали, що використовуватимуться з метою виконання даного Договору, охороняються авторським правом; - на всі об’єкти інтелектуальної власності, надані під час виконання цього Договору Надавачем послуг, всі та будь-які виключні майнові права, в тому числі зазначені в статті 424 Цивільного кодексу України, на об’єкти інтелектуальної власності (авторського права) з моменту створення таких об’єктів у повному обсязі належать Надавачу послуг.8.2. Замовник/Отримувач послуг має право використовувати матеріали виключно для цілей виконання цього Договору. При цьому, майнові права інтелектуальної власності на навчальні матеріали залишаються у Надавача послуг. Ніщо в цьому Договорі не повинно тлумачитись як передача Надавачем послуг будь-яких майнових прав інтелектуальної власності на навчальні матеріали та/або дозвіл на використання таких навчальних матеріалів в цілях інших, ніж визначені Договором.8.3. Замовник/Отримувач послуг зобов’язуються зберігати сувору конфіденційність отриманої від Надавача послуг навчальної, технічної, фінансової, комерційної та іншої інформації та приймуть всі необхідні заходи для попередження розголошення цієї інформації навіть після закінчення строку дії цього Договору.
9. Порядок вирішення спорів:9.1. У разі виникнення спорів при виконанні Сторонами цього Договору Сторони будуть вживати усіх заходів для їх вирішення шляхом переговорів. У випадку неможливості їх врегулювання шляхом переговорів зацікавлена Сторона звертається до суду відповідної юрисдикції за місцем реєстрації юридичної адреси Надавача послуг.9.2. Сторони погодилися, що усі спори за цим Договором підлягають вирішенню у претензійному порядку. Замовник/Отримувач послуг зобов’язаний направити письмову претензію Надавачу послуг та надати строк для відповіді не менше 15 (п’ятнадцяти) календарних днів. Сторони визначили, що претензійний порядок є обов’язковим та лише після дотримання претензійного порядку Замовник/Отримувач послуг повинен звертатися до суду.9.3. Якщо одне та/або більше положень цього Договору буде визнано недійсним, це не тягне за собою визнання недійсними інших положень даного Договору або Договору в цілому, а тому не веде до втрати ним юридичної сили. Недійсне положення замінюється допустимим у правовому відношенні, близьким за змістом положенням та/або таким, яке за своїми економічними наслідками найкраще відповідає положенню, що втратило чинність.
10. Термін дії Договору та порядок розірвання Договору:10.1. Цей Договір набуває чинності з моменту його опублікування та Акцепту та діє до моменту виконання Сторонами взятих на себе зобов’язань.10.2. Договір вважається укладеним між Сторонами з моменту Акцепту Договору.10.3. Цей Договір може бути розірваний достроково у випадку:- невиконання Замовником послуг своїх обов’язків за цим Договором;- відмови Замовника послуг отримувати послуги. У випадку припинення дії Договору за наведеними вище обставинами, сплачені Замовником послуг платежі за цим Договором не повертаються та зараховуються Надавачем послуг як неустойка (штрафна санкція) за одностороннє припинення договору. Факт невикористання або часткового використання сплачених послуг не є підставою для повернення коштів чи їх перерахунку.10.4. Цей Договір може бути достроково розірваний за домовленістю Сторін або за рішенням суду.10.5. Замовник має право один раз «заморозити» сплачені кошти у повному обсязі за умови, що освітня послуга ще не була розпочата та він не почав отримувати послуги. Термін заморозки становить не більше 6 (шести) календарних місяців з дати подання письмової заяви (форми) у адміністратора Надавача послуг. Датою заморозки вважається дата фактичного подання заяви. Заморожені кошти не підлягають поверненню, а можуть бути використані виключно як оплата за навчання впродовж зазначеного строку. Заморожені кошти можуть бути зараховані в рахунок оплати будь-якої програми чи курсу, що пропонує Надавач послуг, за умови наявності вільних місць. Повторна заморозка, продовження або пролонгація строку заморозки не допускається. Невикористані у встановлений строк кошти вважаються такими, що використані Замовником послуг у повному обсязі, і перерахунку/поверненню не підлягають та зараховуються як компенсація витрат Надавача послуг.
11. Заключні положення:11.1. Цей Договір є договором приєднання.11.2. Надавач послуг може залучати будь-яких третіх осіб до виконання своїх обов’язків за цим Договором.11.3. Надавач послуг має право вносити зміни й доповнення до Договору шляхом розміщення нової редакції Договору на своїй сторінці в мережі Інтернет: https://english.net.ua11.4. Всі додатки, зміни та доповнення до цього Договору становлять його невід’ємну частину.11.5. Всі повідомлення за даним Договором передаються Сторонами одна одній особисто, або шляхом офіційного повідомлення. Повідомлення вважається офіційним, якщо воно направлено листом з описом. Також Сторони погоджуються, що повідомлення може вважатися офіційним, якщо на ньому стоїть підпис Сторони, яка отримує повідомлення. Всі інші форми повідомлення не є офіційними та не приймаються до уваги Сторонами. Замовник/Отримувач послуг письмово повідомляють Надавача послуг (повідомлення надсилається поштою рекомендованим листом із повідомленням та описом за адресою, що зазначена в даному договорі, а саме: 02230, м. Київ, вул. Радосинська, 2-а). Також Сторони погоджуються, що всі та будь-які повідомлення, листування і претензії від Надавача послуг до Замовника/Отримувача послуг, можуть бути викладені в довільній формі, вважаються отриманими Замовником/Отримувачем послуг в той-же день та час і вважаються офіційними, якщо вони надіслані на електрону адресу Замовника/Отримувача послуг та/або у вигляді повідомлення на мобільний номер телефону, в тому числі SMS, та/або у будь-якому месенджері (Telegram, WhatsApp, Viber, Messenger, тощо), що надсилається Надавачем послуг на номер мобільного телефону чи електронну пошту Замовника/Отримувача послуг або його представників, які ними були зазначені під час замовлення послуг. Датою та часом отримання Замовником/Отримувачем послуг офіційного повідомлення є дата і час, визначені у електронному листі чи у відповідному месенджері. Сторони погоджуються, що всі та будь-які повідомлення, інформація і претензії від Надавача послуг опубліковані на сайті https://english.net.ua є офіційним повідомленням Замовника/Отримувача послуг й датою та часом ознайомлення Замовника/Отримувача послуг з даними публікаціями є дата та час розміщення відповідної публікації на сайті.11.6. Замовник/Отримувач послуг також погоджуються, що одним з належних та офіційних видів обміну документами, інформації, претензій та листування є підписання та надсилання їм від Надавача послуг, з використанням електронного цифрового підпису (надалі за текстом - ЕЦП), та надсилання їм підписаного ЕЦП або КЕП примірника документу та/або листа відповідно до реквізитів Замовника/Отримувача послуг або його представників, які ними були зазначені під час замовлення послуг. Електронні копії документів та електронне листування, прирівнюється до оригіналів документів (повідомлень), та не потребують затвердження на матеріальних носіях, папері. Датою підписання документа є дата, визначена у документі. Електронні повідомлення та копії документів від Надавача послуг вважаються отриманими Замовником/Отримувачем послуг в той-же день та час у відповідності до п. 11.5. Договору.11.7. Замовник/Отримувач послуг надають свою згоду на збір, обробку та передачу їх персональних даних (зокрема на отримання, зберігання, систематизацію, зміну, видалення, використання, знеособлення, блокування, внесення в базу даних, поширення, передачу третім особам, доповнення чи іншу зміну, знищення та інші дії, які може вчиняти Надавач послуг з їх персональними даними в письмовій (паперовій), електронній та іншій формі, включаючи, але не обмежуючись наступними даними: ім’я, прізвище, по-батькові, дата народження, паспортні дані, ідентифікаційний номер, дані Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, номер засобів зв’язку, електронних ідентифікаційних даних (IP-адреса, телефон, e-mail), дані щодо місця реєстрації та/чи проживання, а також інші дані, добровільно надані ними з метою забезпечення реалізації цивільно-правових та господарсько-правових відносин, проведення розрахунків між Сторонами, бухгалтерського та податкового обліку, для комунікації та договірних відносин, в тому числі з державними органами, контрагентами та іншими третіми особами в ході здійснення господарської діяльності Надавача послуг, а також для інших цілей. Замовник/Отримувач послуг шляхом Акцепту даного Договору підтверджують свою згоду на те, що, у випадку необхідності, їх персональні дані можуть бути оброблені та надані третім особам.
12. Реквізити надавача освітніх послуг:ТОВ «Англійська група», код ЄДРПОУ 40365383,рахунок: UA153052990000026006025001092,юридична адреса: 02230, м. Київ, вул. Радосинська, 2-а. тел. 044-2323024; 097-1122250; 097-2030070.
ДОДАТОК № 1 до публічного договору надання послуг допоміжної освіти із вивчення англійської мови
Цей Додаток № 1 до Договору (оферти), адресований фізичним особам, які своїми діями виявили намір приєднатися до цього Договору (надалі – «Замовник»). Договір є офіційною публічною пропозицією Товариства з обмеженою відповідальністю «Англійська група» (надалі – «Надавач послуг») і укладається на наступних умовах:1. Надавач послуг надає послуги допоміжної освіти, пов’язаних з підвищенням рівня володіння англійською мовою та інших мов, в порядку та на умовах, визначених цим Договором.2. Відомості про послуги:2.1. Згідно з цим Договором, Надавач послуг надає Замовнику послуги навчання англійської мови впродовж семестру/місяця в кількості, яка встановлена Надавачем послуг, відповідно до обраної програми, курсу навчання.
Курс «Англійська для дітей 4-6 років»офлайн/онлайн8 занять на місяць, 45 хв/заняття.Вартість курсу: 1270 грн.Додаткові особливості компенсації та знижок за даним курсом:- якщо дитина пропустила 4 і більше занять протягом одного календарного місяця (за абонементом), то на наступний місяць при оплаті клієнту надається знижка 30% від суми оплати;- перерахунок оплати коштів за фактом пропуску занять не здійснюється.
Курс «Англійська для 1-11 класів»офлайн/онлайн8 занять на місяць,60 хв/заняття.Вартість курсу: 1 770 грн/1 670 грн.- перерахунок оплати коштів за фактом пропуску занять не здійснюється.
Курс «Корпоративна англійська»офлайн/онлайнКількість занять та год на місяць за домовленістю.Ціна за домовленістю.
Курс «Індивідуальні заняття»індивідуальний графік роботи 1 год / 420 грн.курс оформлюється одним з пакетів: 4, 8 або 12 занять.
Спеціалізований курс «Викладач англійської мови»офлайн20 занять на місяць, 60 хв/заняття.Вартість курсу: 15 000 грн.
3. Інші умови Публічного договору надання послуг допоміжної освіти із вивчення англійської мови, не зазначені у цьому Додатку, залишаються без змін.4. Цей Додаток набирає чинності з моменту оформлення Замовником замовлення послуги і діє до моменту закінчення навчання в обраній групі, а у частині фінансових розрахунків - до повної оплати.5. Цей Додаток є невід’ємною частиною до Публічного договору надання послуг допоміжної освіти із вивчення мов та укладається Сторонами шляхом приєднання в порядку визначеному Договором.6. Надавач послуг:ТОВ «Англійська група», код ЄДРПОУ 40365383,рахунок UA153052990000026006025001092, юридична адреса: м. Київ, вул. Радосинська, 2-а.